Transport şi retururi

Livrare

Lapis (lapis.ro) vă pune la dispoziţie următoarele metode de livrare:

Fan Curier – Grila de calcul în funcţie de greutate. Livrare gratuită pentru comenzi mai mari de 200 RON.

Pentru produsele din stoc, termenul de livrare este de 5-7 zile lucrătoare. Pentru produsele comandate, ce nu se găsesc în stoc, termenul de livrare este de 8-12 săptămâni

Politica de retur

Lapis respectă prevederile ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii şi conferă consumatorului (persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii) dreptul de retur al produselor achiziţionate de pe website-ul nostru. Returnarea produselor se poate face inclusiv în urmatoarele situatii:

  1. Aţi primit alt produs / alte produse: în cazul în care vi s-a livrat alt produs decât cel comandat, vă rugăm să ne anunţati în cel mai scurt timp posibil despre acest lucru, pentru ca produsul să fie returnat şi înlocuit cu cel comandat. Cheltuielile de transport (tur-retur) vor fi suportate de catre Lapis.
  2. Marfa livrată prezintă deteriorări vizibile: în cazul în care marfa primită prezintă deteriorări vizibile, aveţi dreptul să refuzaţi recepţia, chiar la momentul recepţiei, prin menţionarea acestui lucru pe documentul de transport. Vă rugăm să verificaţi integritatea coletului la livrare! În acest caz vă rugăm să ne anunţaţi imediat pentru a putea proceda la trimiterea unui alt produs (acelasi tip cu cel comandat), caz în care termenul de livrare va fi extins cu timpul necesar procesării unei comenzi.
  3. Fără a aduce atingere celor de mai sus, dreptul de retur trebuie exercitat de către consumator în termen de 14 zile de la momentul la care consumatorul a intrat în posesia fizică a produselor, fără ca acesta să fie nevoit să justifice decizia sa.

Dreptul la retur se poate aplica doar pentru produsele achiziţionate de pe website-ul lapis.ro. Produsul returnat trebuie să fie, pe cât posibil, în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare (costurile aferente serviciului de curierat) vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la retur.

Dacă marfa comandată este returnată şi prezintă următoarele defecte:

  • zgâriată, murdară, tăiată, crăpată sau cu urme de lovituri ;
  • urme de lichid ;
  • lipsuri cantitative

Ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul iniţial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferenţa de preţ rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opţiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Clientul nu poate denunţa unilateral contractul (nu işi poate exercita dreptul la retragere) în cazurile prevăzute în art. 16 din ordonanţa de urgenţă 34/2014:

  • produse deteriorate si neacoperite de garanție ;
  • produse pe comandă specială.

Cererile de returnare vor fi soluționate într-un termen de 14 de zile de la data comunicării către Lapis la retur@lapis.ro sau la telefonul de contact 0727 500 222. Pe baza detaliilor de identificare a comenzii, un consilier de vânzări vă va indica locația  unde trebuie returnate produsele. Returul îl puteți face direct în magazin sau, dacă preferați, prin curier la adresa indicată. Vă rugăm să consultați consilierul de vânzări pentru a alege metoda potrivită de transport. După returnarea produselor și recepționarea lor în depozitul Lapis, se inițiază transferul bancar către contul indicat de client consilierului de vânzări sau, în situația plății comenzii cu cardul, către contul de card folosit inițial de către client.

Închide
Sign in
Închide
Coş (0)

Niciun produs în coș. Niciun produs în coș.